Onsdag

Så, redan onsdag. Härligt. Idag fick jag gå upp kvart över 6 och jag börjar jobba 9...
Gjorde mig iordning och skjutsade mamma till jobbet (Gud ge mig en bil!!) När jag gick till bilen gjorde jag en rejäl vurpa på isen. Nästan så små tårar började komma, Dumma Dumma IS! Slog mig på knät.
Nu kokar jag ägg och kaffe. Ska byta humör då jag vaknat på helt fel sida, men det är bara att vända humöret.
Ser fram emot en dag på jobbet. Sitta med på bisittning och sen jobba på som vanligt.
Ska luncha med Micka & Ev. Sara sen.
Och det blev ingen terräng idag, bilproblemen ställer till det. Men får träna dunderhårt imorgon istället.
Nu ska jag gå och mata min surdeg. Ska lära mig baka surdegsbröd!
& TACK TACLK fina kusin Frida för vykortet från Australien. Shit vad glad jag blev!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback