Måndag.

Helgen slut. den går såå fort. I Lördags var det mys med vänner, spel, mat, melodifestival och skratt. Mysigt!
Sov i charlottenberg i natt så jag och André fick yttligare en natt tillsammans. Gör så mycket att få söndag tillsammans också. Bubbelbad, mat, mys och sova. Perfekt söndag.
Idag har det varit jobb. Besök hos doktorn om min näsa - ÄNTLIGEN tagit mig i kragen. Men som jag misstänkte kunde de inget om näsor. Läkaren såg ut som ett frågetecken och hade ingen aning om vad han skulle fråga. Men han körde upp massa metall grejer i näsan och sa att jag ska pröva nässpray i 3 månader. SEN ska jag få gå till öron/näsa/hals doktor. Pyttsan....
Efter jobbet gick jag till HK. Mötte Thea och hon skulle på Attack hon också! Skönt att få lite sällskap. Svetten sprutade och pulsen steg till 198.
Nu ska jag baka en morotskaka till min syster som hon ska ha som extra energi under sitt VM.
Eftersom jag inte kan vara med och hejja får jag bidra på mitt egna lilla vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback