Lyckorus.

Tänk att man kan få lyckorus av att springa på isiga skogsvägar, lukta på avverkad skog, träffa 2 älgar & 4 rådjur, bli genomblöt av massivt regn/snö och höja pulsen.
Just nu är jag så nöjd och så glad över att jag tog på mig de där förbaskade springskorna och gav mig ut.
(För jag hade verkligen ingen lust)
Men det är ju så skönt!! En del människor mediterar, sträcker på ben och ska andas i rätt takt för att få kropp och knopp att må bra. Jag förstår verkligen inte det, min meditation är löpning.
Sällan man tänker så bra som man gör i löparskorna 



Nu ska jag dricka kaffe och äta en nybakad mandelskorpa.
(Ska lägga ner några i en burk och ta med till svärmor imorgon, vet att hon gillar dom!)


Kram

Kommentarer
Postat av: Anita :-)

Du er god du :-)

2011-03-10 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback