Lördag.

Igår var det en KALASBRA dag. Jag fick sitta och slurpa kaffe med kusin-frida och Faster-Eva.
Pratade om träning och jag och Frida blev så enormt peppade att träna Bodypump så vi slängde ihop (eller mest Eva)
Kyckling och sallad och en varsin våffla till efterätt och stack iväg som blixten till HK.
3 minuter innan passet gick vi in och sen gav vi järnet på både Pumpen och Attacken.
Sen kom jag hem till Charlottenberg, fick god mat och slappade i soffan resten av kvällen. underbart.
idag har jag jobbat, nu bakar jag bullar. Ikväll ska vi ut och äta och dricka en eller två öl.
Bara ha det mysigt!
Visar mina bågar jag lånade hem från jobbet senare.. VILL HA BEGÄRET har slått in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback