Hej&HÅ

Dagen svischade förbi. På förmiddagen gick jag och Elisabeth igenom lite av bisittningarna i måndags.
Fixade med lite kunder osv. Sen så var klockan 1. Då kom sara och hämtade mig, gick till Sunday och åt en sallad. Micka kom hon med, blev en snabb lunch. Men alltid lika härligt att ses.
Sen satt jag med på undersökningar x2. Hjälpte kunder, la in bågar i lager och pratade jobb.
Jag kommer ha FULLT att göra de närmaste veckorna. Jobba 9-18 varje dag. Skriva rapporter, jobba som barnvakt ibland och försöka träna. Ja... Tror den här våren kommer springa förbi.
Nu ska jag se till att få något mer i magen än salladen idag!
Puss&Kram
Hoppas mina norska vänninor har det bra på deras praktik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback