Fredag

Min lediga dag. Ändå vaknar jag kvart över 7 super pigg. Så jag gick upp. Hämtade tidningen i pyjamas och satte mig ner och njöt av en massiv frukost. Härligt!
Ska ta och städa huset nu. Så det är fint tills mamma och pappa kommer hem på Söndag.
Sen ska jag och Frida ut på promenad och prata om hennes äventyr, steka våfflor och dricka kaffe i solväggen. Och sen svettas på HK. Härlig Fredag. Sen ska jag göra det jag längtat efter HELA veckan. Jag ska få se min älskade André. Har saknat honom något helt otroligt den här veckan. Men i eftermiddag ska vi ses.
Älskar den känslan när man saknat varandra sådär massa massa massa mycket och man äntligen får ses.
Kärlek.
Nej, fram med dammsugaren och golvmoppen!!
Igår fick jag kvällsmat av den här damen. Sjukt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Den känslan är bäst :D Jag vill fika med dej! Har grymt tentaplugg i två veckor till, men sen vill jag leka lite!! Pyss

2011-03-25 @ 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback