.

Dagen har sprungit förbi. Herregud. Snart är det väl Maj.
Har varit effektiv idag. Gjort mina 2 första synundersökningar - PHU.
Tur att det var mormor och morfar som blev mina 2 första patienter. (Tacktack)
Ord som jag skrev efter mina undersökningar: Virrpanna, dator phoropter, hittade rätt styrkor tillslut, saknar rutin.
Så kände jag lite. Saknas massa rutin som jag ju vet jag saknar, men det kommer ju så småning om. MEN jag vill kunna allt NU! typiskt Kristin syndrom.
Men Elisabeth gav mig lite poisitiva blickar om saker jag fixade bra. Sen kom mamma och vi begav oss till HK där väntade fina Sara och vi tog oss an ett Bodypumppass! HÄRLIGT. Så kul o ha sin bästa kompis att träna med. Blir peppad av att stå bredvid varandra och svettas ihop.
Nu ska jag skriva läxorna klara för denna veckan och sen sova.
Känns som dagarna springer iväg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart de bästa att pumpa bredvid dig. Nu tycker jag de är sådär kul o träna igen! O allt tack vare dig vännen<3

2011-03-15 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback