Onsdag.

LedigLedigLedig. Och det är så skönt.
Vaknar på morgonen - äter frukost.
INGA planer eller måste inför dagen.
Bara ta det lugnt. Idag målade jag på förmiddagen, min byrå ska bli vit.
Sen började det regna så jag sprang barfota i gräset och rev ner mammas tvätt
på tvättlinan. Innan jag satte mig med en kopp kaffe och små slumrade till en film.
Strök mammas tvätt - duktig flicka. och + poäng här hemma.
Sen kom Elin och plockade upp mig, mot kvarnen och lunch! Jätte mysigt, satt och
tjöta om allt och inget. Som vanligt när man träffar sin äldsta/bästa vän.
Imorgon ska vi gå promenad i skogen :)
Hem och kladdade på min byrå lite mera. Nu är pappa hemma så jag ska se vad han gör.
Kanske ska måla något mera.....Är i pysseltagen känner jag.
Sen ska jag dra med mamma på milen! Jag har inte ont i halsen längre, en alvedon brustablett i
halsen - låt den brusa upp... Så blir man frisk. rena mirakel medicinen!
Ps. Jag hatar flugor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback