Nösund!

Nu har vi semester!! Efter att jag jobbat både fredag & lördag så känns det ur skönt att ha en veckas ledigt innan jobbandet drar igång på riktigt!
Njuter njuter.
Igår packade jag mina saker innan vi drog till golfbanan och André x2 slog lite. Jag kan inte slå längre för jag har fått någon muskelsträckning i min axel, så försöker knapra piller så det inte ska bli inflammation.
Handlade mat i Henån. Sen kom vi fram till Nösund och huset. Det är alltid lika härligt.
Lagade Tacos och satt ute i solen och åt innan vi la oss i soffan och kollade på film.

Frukosten ligger i magen, nu ska vi gå på morgonpromenad. (André diskar, jag har ju semester..,.)
Sen blir det solning, en tur til stocken för att köpa räkor, jag ska ta en springtur, andré träna golf..
Vi får se vad dagen har att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Anita :-)

Ønsker dere en herlig og fin ferie og kos dere så mye. Klem fra oss 3 i ch.berg :-D

2011-06-20 @ 23:02:43
Postat av: mamma och pappa

vi ösnskar också en härlig semester

2011-06-21 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback