Hemma.

Ligger i min säng hemma i Boda. André slipper ligga skavfötter med mig i hans 90 säng.
Men har en känsla av att både han och jag kommer sakna det i natt. Ligga skavfötter och snosa på varandras fötter.
Haha. Det är kärlek det.
Ligger i nytvättade sängkläder och det luktar jasmin blommor (min favorit blomma). Jag har satt en stor vas med de på min nya vita byrå. Det luktar himelskt.
Jag och min snoriga näsa ska sova.
Under min mini-semester i Oslo har suget att bo i en storstad växt en smula. Oslo var verkligen en fin stad!
Men innerst inne kommer jag alltid vara en skogsmulle, och jag kommer nog alltid komma tillbaks till skogen :)
Vi får se vad det närmaste året har att erbjuda.
Nu ska jag sova.


Världens bästa människa. Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback