Happyface.

Helgen är över. HärligHärlig långhelg.
Sol & varmt. Jag har jobbat fredag & Lördag. Myst med André.
Spelat golf - och sänkt mig. KlappKlapp.
Grillat hos Sara & Ola x2 gånger. I lördags var vi ute på bryggan.
Igår hade vi slappdag i dottevik och spelade 9 hål.
André har åkt tillbaka till Norge. alltid lika tråkigt, och nu när jag är ledig så känns det väldigt tomt.
Idag ska jag springa, har inte tränat på en vecka!! Skäms på mig.
Så nu är jag riktigt laddad för att få träna. Ibland behöver man få ett avbrott och bygga upp träningssuget.
2 ägg i magen och en kopp kaffe, ska smälta detta i solen innan jag tar mig en svängom i skogen.
I eftermiddag ska jag fika med Ronia & Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback