Burr.

Tusaaaan. MIN HALS GÖR ONT. Den får inte göra ont.
För jag vill inte.
Idag har jag fixat pass - och självklart krånglar det eftersom jag är skriven i norge.
men efter lite om och men så löste det sig.
Gick ner till pappas jobb och hängde där ett tag innan jag och fadern fixade ärenden på stan.
Sen till golfbanan där vi lunchade innan vi gick ut och spelade 9 hål. Jag vann - och sänkte mig. Igen.
KlappKlapp.
Sjukt varmt så jag svettades som en gris.
Nu sitter jag hemma och har som sagt ont i halsen. Är en smula irriterad över detta faktum.
För jag och mamma ska ju ut och springa.
Kanske får ta en promenad runt skogen istället. Har ju tränat med ond hals en gång och då låg jag i feber i en vecka efteråt.
Imorgon ska jag fika med Världens bästa Elin som är hemma. Jippie.
Och måla min byrå vit. Lite sommarlovs projekt ska man ju ha.
Glass i Italien med min syster skulle sitta fint just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback