1 Juni

Herregud vad sjukt det är... Känns som det var februari förra veckan ju.
Jaja. Njuta!!!
Igår jobbade jag. Inventerade, Och jisses vad slitsamt. Satt och knappade in alla bågar och alla linsvätskor och allt annat i datorn. Phu..
Sen åkte jag till golfbanan och mötte André som kommit hem. Spelade lite golf, bara på skoj i värmen.
Hem och stickade klart en beställd pippitröja. Är riktigt nöjd. Funderar på att sticka mig en egen tröja nu...
Vill ha en blå och vit randig - lite kortare modell och hittar ingen i affärerna. Får se om jag orkar med det.
Har ätit frukost, haft mini spa och tvättar/städar/bäddar/diskar/skriver rapport och nu ska jag skriva handlingslista. Ska iväg och handla mat med farmor.
Ikväll blir det grill hos sara&ola. Härlig 1 Juni :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Guud vad fin du är i håret!!! ;-)

2011-06-01 @ 15:09:29
Postat av: Kajsa

fy fan stickarn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback