Tisdag.

Solen skiner. 2 ägg ligger i magen och jag slurpar på en stor kopp kaffe.
Lyssnar på lite musik och är glad.
Även fastän jag skulle varit ledig idag.. (då hade nog dagen varit en smula bättre)
Men det kommer gå så fort på jobbet så.
Ikväll ska jag, Sara, Ola & André spela golf. Eftersom min kära far är så seeeg och inte köper färg till mig!
Får se om det går lika bra som igår. Men det är så skönt att få komma ut och röra på sig efter jobbet.
Jag har börjat fått tillbaks sug efter skolan igen! Längtar efter Erle & Lisbeth, Sanna, Siri & Elisabeth.
Och nu kommer alla vi bo på samma bygge. Så skojj! Sista året.
Kommer bli så bra. Det nästan sprätter i kroppen på mig när jag tänker på att det är det sista året.
Kan inte fatta det, det har gått så fort.
Sen ska man kastas ut i verkligheten och arbetslivet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback