Söndag.

Dagen blev inte som jag hade hoppats på riktigt.
Började bra med att jag, André & Sara åt frukost i solen.
Sen åkte jag och A till golfbanan. Där började jag känna mig krasslig.
André åkte iväg och skulle på lite semester på båten (inte alls bitter för att jag måste vara hemma och jobba)
Jag tvättade mammas bil, sen blev jag dödstrött. Nu snorar jag, nyser och har ont i halsen.
OOh happy day.
Tycker en smula synd om mig själv när pappa har tagit med Viasat kortet till tv:en så jag inte har några bra kanaler kvar och jag är ensam i huset.
I morgon är det jobb, och om jag är pigg Bodyattack.
Men igår var det en bra dag. jobb och sen kom Sara & Ola och vi satt och tjöta, åt massa mat (meget god citronglass som jag gjort) och så spelade vi tennis. Inte alls mångla svordomar hoppade ur våra munnar.
Nu ska jag baka muffins (fick en korg med massa fina muffinsformar av Sara igår, världens gulligaste)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback