Söndag.

Hade fest igår. Min kära pojkvänn blev väldigt trött idag. Haha.
Sov över hos Micka & André, eftersom en taxi inte var att få tag i. en lyckad kväll på en balkong med massa vänner, och som alltid i vårat lilla sällskap så dricker endel för mycket.
Jag åkte hem till skogen och kastade mig in i målningen igen. Målade första väggen igår och idag tog jag 2 till. Det är så roligt att se rummet växa fram. Och det är ju ändå bara grundfärg än så länge.. Men det kommer bli kanon fint. Morbror Lars sa att jag blir lite som Ernst nu. haha. Har målarfär över hela benen..
Åkte till Gunnarskog och plockade massa hallon i mormor och morfars enorma hallonbuske.
Fikade. Tittade på morfars soffa i uthusen, tänk att han designat en soffa åt IKEA..
Nu är jag i Charlottenberg och myser lite extra med André. Nu har vi setts i 3 veckor.. Kommer bli enormt tugnt att säga hej då till honom imorgon...

Bäst jag går och öser pussar över honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback