Måndag.

Helgen har varit kalas bra! I Lördags var det grill och mys hos Sara & Ola. Grabbarna tog en tur på bryggan och drack shott... Jag & Sara satt på balkongen med levande ljus och pratade. Ur-mysigt.
Fick med mig en överförfriskad André till Charlottenberg.
I går så blev det en grejar-dag. André och jag gjorde make over på mammas bil. Polerasde och grejade hela dagen. Sen middag med Familjen Lilloe-larsen + mormor. Mysigt.
Idag har jag jobbat. Får jobba extra imorgon då Isak är sjuk... jag som skulle måla..
Har även hunnit med en golfrunda efter jobbet idag. Härligt att allt fungerar igen, jag 21 p på 9 och André 27 p.
Nu ska jag fixa matlåda!
Så här vill jag måla i stugan... (bild snodd från internet)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut som fina idéer:) bara sätta oss med pensel i handen;)

2011-07-25 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback