Måndag.

Jobb igen. Isak kom tillbaka efter 6 månader i Spanien. Så på förmiddagen satt vi mest och gick igenom lite nytt info osv. Lunch - sallad & kyckling innan promenad i solen väntade.
Efter min promenad gjorde sig min förkyldning påmind; svartnade för ögonen och hela golvet snurrade (kan ha varit nära att svimma, vet inte eftersom jag aldrig gjort det förrut) Men lyckades sätta mig ner och bälja 2 liter vatten. Men efter det så slutade aldrig huvudet att dunka...
Så ingen attack, jag behöver ju inte vara dum mot mig själv och ta det jobbigaste passet när jag är lite sjuk. Så istället ska jag ut och promenera, något jag hatar... men behöver komma ut!
Mormor och morfar var inne på jobbet så nu får även morfar nya glasögon. :)
Nu ska jag ta mina springskor på mig och gå ut, hoppas min huvudvärk blåser bort...

Kommentarer
Postat av: Carro

Meen gummsigummsan! Man får inte träna när man är sjuk!! :-( ta hand om dig! kommer på fredag och hälsar på dig. vart är du då??? pusss

2011-07-11 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback