Världens längsta vecka.

Det har det verkligen varit.
Men nu har jag tagit helg. Sitter hos André i Oslo. Äntligen kommit hit.
Han (hör och häpna) LAGAR MIDDAG till mig. En riktig middag.
Inte så som han gjorde förr. Skickade mig i duschen och sa " nu älskling ska jag laga
middag till dig, kom inte hit förrän om en kvart". Jag är inte speciellt bra på att duscha länge så
efter några minuter var jag tillbaks. Och såg vad min kära pojkvän hade för sig.
2 färdiga pasta rätter stod i ugnen. (hans plan var att sedan lägga de i en stor skål och påstå
att han gjort allt från början till slut. Men nu gör han alltså allt själv, och jag sitter här och ser på.
Så han inte fuskar. haha.
Nej, världens bästa är han!! fixar middag åt en trött, sliten människa med huvudvärk.
Ser verkligen fram emot helgen. Vara med André, träffa mamma & pappa, jobba,
Leka med Sara & Ola. Ev Micka och André, Ha Söndags mys med mina fina svärföräldrar.
Kommer bli en fin helg.
Som alltid. Och nu har jag endast 4 veckor kvar i skolan. Och jag har idag gjort 18/25 synundersökningar.
Det närmar sig verkligen praktik. Härliga Härliga tanke.

 

 

Vi lekte på Optoteknikken idag. Haha. Kameran lägger på 40 + kilo kom vi på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback