Torsdag.

Skönt att det redan är Torsdag.
Då får jag träffa André imorgon.
Känns jäkligt bra att det bara är 1 1/2 år kvar innan vi kan
flytta ihop. Nu har vi väntat 2 1/2 år på det. Så det är väl snart dags.
Tänk vad skönt att kunna ses varje dag!!
Lycka.
Mamma sa till mig igår att sova ordentligt och sluta grubbla på saker,
och att jag skulle tänka att kudden var skön. Och mamma, den var skön!
Sovit som en stock.
Det behövde jag.
Idag ska vi lära oss oftalmoskopera. Man ska då lysa in på näthinnan och se
om allt ser ut som det ska, ev. upptäcka sjukdomar eller liknande!
Blir nog lite kruksigt.
Nu ska jag betala dumma dumma Tv:licensen. Varför öppnade jag dörren för den där
Gubben förra året? Betalar 1230 kr 2 ggr / år.
Lite för mycket för att min budget ska gå ihop....
Pust & Stön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback