Tonfisk & ris.

Ligger just nu i min mage.
Är totalt proppmätt. Men nu hinner maten iallafall sjunka till Bodypumpen.
Skolan gick bra. Svenske-Per var duktig.
Sen gjorde jag, Lisbeth och Erle synsundersökningar friskade upp vårat minne lite på
tester osv. Så nu är 2/23 gjorda.
Hejjaaa.
Sen kom jag hem och myste ner mig vid mitt skrivbord. Skrev lite olika tester och drack kaffe.
Nu ska jag slänga mig i sängen och vila lite innan träning & Filmmys ikväll.
Ps. Jag har klarat ALLA tentor.
Yeeepp. KLapp klapp på axeln.
Den sista eksamen var det 36% stryk på. INGEN fick A, på en hyfsad lätt eksamen,
Så vi ska skicka in en klagan.
Hon måste ha rättat som att vi skulle vara doktorer allihop.'
Sådan kunskap har vi inte som optiker.
Men jag fick C, så är nöjd.
Nu ska jag SLAPPA.
Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback