Tisdag

Hade svårt att somna i natt. Låg och tänkte alldeles för mycket.
Men kom på vissa lösningar så det blir nog bra!
Har precis fått i mig frukost.
Märks verkligen att man är tillbaks i student livet: Tonfisk, ägg & lätt-fil består min huvudsakliga kost av.
Idag ska vi börja lära oss om Ögats sjukdomar. Ska bli intressant.
Så ska vi ha Svenske-Per som föreläsare. Han är bra.
Grön starr ska vi lära oss idag.
Går bara 8:15 - 10:00 Så ska inte klaga.
Sen ska jag påbörja mina 25 synsundersökningar. Ska sitta och lära oss alla
tester, jag, Lisbeth & Erle.
Ikväll blir det Bodypump (kommer dö)
Och sen filmmys med Libseth och Sanna. Säkert några fler.
Låter som en kanon dag i mina öron.
Nu ska jag ta på mig kläder och packa ryggsäcken.
Puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback