Tåg

Jag tycker verkligen om tågkompaniet. i Tid, punktlig avgång och internet ombord. GRATIS.
Bra jobbat. Till skillnad från SJ.
Jag sitter på tåget skriver in synsundersökningar och får lite ordning på de.
Druckit kaffe och ätit en muffins. Såhär på en Torsdag.
Glömde till all förfäran min Iphone i Sannas bil... Men hon skulle till Arvika imorgon
så jag får väl överleva en dag utan min leksak.
Mamma ska komma och hämta mig i Arvika. Ska bara svänga inom jobbet och lära
mig krysscylinder och köpa garn till min nya bebis tröja. Dom är ju så söta så kan
inte sluta. Bra att börja i tid. Mina barn kommer gå runt i stickade kläder hela tiden.
Stackars barn, tröjor som sticks och massa kakor och bullar kommer de få.
Små köttbullar som är klädda i hemmastickade tröjor. Jooo de kommer säkert bli
poppis mina barn.
Nej. Dags att fortsätta med skolarbeten. Bra tidsfördriv på tåg.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback