Saknar2

Jag saknar redan André jätte mycket.
KAAAN det inte bara bli år 2012: Juni = Jag färdig Optiker & får förhoppningsvis
jobb i oslo och kan äntligen få flytta ihop med den där mannen.
De senaste månaderna har jag tröttnat lite på att leva i min resväska.
Jag vill ha en plats att känna mig hemma på. Det är iof inte fel att ha 4 "hemma".
Jag överlevde skolan. Diskuterade linser & glas val. Ganska skoj.
Tur att kaffe finns för jag blev lite trött emellanåt.
Nu har jag städat. Saknar min röda mile dammsugare. Fortfarande försvunnen....
Men fuskstädade lite. Nu ska jag koka potatis & äta laxgryta + sallad.
Vila lite innan träningen. Försöka skriva lite kasus. Men den blev framflyttad till nästa vecka.
Ingen panik...
God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback