Märks.

Det märks att jag är tillbaks i Kongsberg.
Mycket tid spenderas då vid mitt skrivbord och min fina dator.
= Mycket bloggande.
Hemma var/är det alltid saker att göra, folk att träffa osv.
Just nu är jag ensam (skönt det med) och har inte så mycket att göra.
Alla dagens saker jag skulle göra är gjorda.
Jag har varit på banken, handlat lite bra-ha-saker, städat hela lägenheten, fixat ett protokoll
att börja fylla i till mina synundersökningar.
Och nu ska jag hoppa i träningskläderna och gå till SENSE.
STEPP. O så jag längtat.
ska svettas, pulsen ska upp i taket och det ska bli UR-skönt.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Moa

I så fall gillar jag skarpt att du är tillbaka :) Saknat att läsa om dej ju, saknar iof mer att prata med dej!! Är du hemma i sommar?? Puss

2011-01-10 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback