KaffeKaffe

Så. Nu är jag hemkommen i snöovädret.
Massa snö kommer ner, mysigt.
Dricker kaffe för att hålla mig lite varm.
Och huvudet lite mer vaket.
Skolan idag var rolig! Lärde oss Oftalmoskopera.
Vi lyser in i ögat och tittar på näthinnan och dess blodådror.
För att se om det är någon pigmentering, eller blödning.
Jätte häftigt!
Nu kommer jag lysa alla i ögonen när jag får möjlighet.
Ska ta och slänga ihop ett schema för mina undersökningar.
Sen ska jag & Lisbeth på Bodypump kl 17:00.
Skojj.
Sen ska jag ha Hemma Spa. Bli lite fräsch och fin.
Sova tidigt. För då blir det snabbare Fredag och jag får se A.
Jag har saknat honom enormt idag!!
Ps. Min dammsugare är fortfarande försvunnen....  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback