Hemma!!

Äntligen tillbaks i min lilla hybel.
Kommer nog sakna denna efter mina 3 år är gjorda.
Så skönt att komma hem. Efter ett litet tårfyllt farväl av A på tågstationen.
VILLE inte åka ifrån honom.
Satt på tåget. OCH YEEESS. En fullegubbe. Undvek honom med en bok den första timmen.
Men de resterande 40 minuterna gick det inte, Gubben blev för pratsjuk.
Men det gick ganska bra ändå, han pratade och jag nickade och sa "mmm" "ja ungefär".
Han tyckte Kongsberg var tråkigt, bara massa dryga studenter.
Jag sa att jag läste i Kongsberg.. Då blev han lite tyst.
Att jag alltid ska råka ut för dessa pratglada människor....
Har iallafall packat upp. Ska direkt i säng nu.
Trött som busen. Imorgon ska vi börja med Praktik ämnet.
Skojj. Sen ska jag på banken och få min restskatt. (Hallelujiaaa).
Och sen blir det en REJÄL storstädning här.
Sov gott alla vänner.
Och Grattis Syster till silvret. Du är ju Grym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback