Härliga Måndag

Alltid lika härligt när klockan ringer 03:57.
Men vi kom iväg. Jag försökte tappert vara en bra flickvän
och inte sova så att André skulle få ha sällskap när han körde.
Det gick sådär. Ögonlocken blev blytunga efter ett tag.
Sen sa vi hej då. Tycker verkligen att det där med hejdå börjar bli tråkigt nu.
På Bussen och sov som en stock till Kongsberg.
Nu har jag packat upp.
Äter ett äpple och ska vila lite innan jag ska traska iväg till skolan.
2 föreläsningar idag. Får se hur pigg jag kommer vara på de.
Igår hade vi lek-dag. Jag, micka, André x 2.
Grillade korv i regn och åkte fyrhjuling, pulka!
Skojj. Avslutade med Thai-mat i Arvika.
Skulle ha sett på film, men det blev lite sent.
Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback