God morgon.

Har redan varit uppe i 5 timmar. Eller uppe och uppe. Sov i bilen & sov på bussen.
Men iallafall är jag hemma i Kongsberg.
Helgen har varit ur-skön. Hemma hos mina fina svärföräldrar och blivit bortskämda som vanligt.
Slappat, ätit gott, myst, gått promenad, sett på skidor med Roar, tränat & bara tagit dagen som den
kommit. Natt till Lördag sov jag & André 12 timmar, tror det var några som var trötta och slitna.
Men nu har jag laddad inför en ny vecka.
Dunder vecka ska det bli. Idag skola 10-16. imorgon skola 8-20...(Gah) Onsdag skola 8-18:30
Sen får vi se hur mycket ork man har kvar i slutet av veckan. Men ska försöka bli klar med så
mycket som möjligt! Lika bra att vara på skolan än att sitta hemma och inte göra något.
Nu dricker jag kaffe om jag ska överleva 2 föreläsningar och synsundersökningar sedan.
Ikväll blir det stepp! Om jag kan röra mig, har en sån sjuk träningsvärk i magen.
Hoppas ni får en fin Måndag. Min startade alldeles utmärkt.
Ps. Grattis till min storasyster som återigen stod på prispallen. Den här gången i SM. Helt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback