Drama på Sibu.

Var lite dramatik här i eftermiddag. Brandalarmet gick.
Och som vanligt trodde vi att det var någon som lagat mat och det blivit lite för mycket rök = brandalarmet går.
Men den här gången brann det faktiskt på riktigt. Inte för att någon hade märkt något.
Men sprinklerna sprutade massa vatten. Så lägenheterna under där det brann har fått massa vatten in till sig. Rann vatten ut över husväggarna till och med. (TACK gode gud för att jag inte bor på den sidan huset).
Men det verkar som de har fått kontroll på läget nu.
Det är fortfarande Brandmän här och grejar.
Annars har inte speciellt mycket mera hänt.
Jag & Lisbeth körde järnet på BodyPumpen förrut.
Ajjajj mina armar.
Nu har jag precis peppat iväg André till att träna.
Ska slänga ihop en MCQ fråga om glaukom och sen ta kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback