ANDAS

Jag har haft en bra/dålig dag på skolan idag.
Föreläsningen om biblioteket sov jag mig igenom.
Skrev i kalendern och planerade min hemfärd i morgon.
Sen hade vi möte med våran handledare. Snäll fröken.
Hon tittade på mig ungefär 95% av tiden, kändes som hon
ville vara TYDLIG mot mig som var svensk.
(jag har ju bara gått i skola här i 1 1/2 år så norska är svårt att förstå)

Sen OPTOTEKNIKK - vi slipar glasögon. Och idag slet jag av mig håret.
var nära att hoppa ut i glasgången i skolan. Jag blev vansinnig.
Lisbeth tyckte synd om mig och hjälpte mig massa.
Jag fick inte till något alls.
Fast sista, då gick det. (Lisbeth gjorde allt....)
Det är de man har vänner till. haha.
Sen ritade jag av Erle´s näthinna, sen gick vi hem.
Nu ska jag tugga i mig lite ris & tonfisk. börja skriva
Kasus rapport och sen träna spinning 75.
Känner inte alls för att träna. Men de går säkert bra.
Fredagens program hos Optiker Kristin ser ut såhär:
9:30-10:30 - Pappa Richardson
10:30-11:30 Morffa Norrby
11:30-12:30 Momma Norrby
LUNCH
13:00-14:00 Frivillig
14:00-15:00 Frivillig.
15:00-16:00 Maja Norrby
16:00-17:00 Caroline Falk / Mikaela Olsson.
Behöver 2 st till.
Någon frivillig?
HEJ HOPP

Kommentarer
Postat av: Sveinungbettina

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback