2011

Nytt år. Och självklart följer jag traditionen och blir sjuk de första dagarna på det nya året. Började igår, hänging, snorig och hosta. Samma idag. Så jag njuter inte av fina Dala luften. Jag ligger inne i stugan.
Idag var jag påväg ut på skidtur. Men någon inre röst sa att det var dumt. ska ta en promenad istället får vi se.
Men det är otroligt härligt att vara här uppe, man har inga måsten. man gör precis vad man vill.
Laddar verkligen batterierna inför en hård vinter/vår nu.
Det behövdes verkligen.

Nyåret kunde inte bli bättre, firade med bastu, god mat, finaste sällskapet & som vanligt fackeltåg och rakter vid lövåsgården.
Skrattat så vi legat dubbelvikta. Kalas bra start på året.

Igår åkte alla vänner hem + min Älskade André.
Så det är väldigt tomt i stugan nu. Kommer bli ännu tommare nu när Agneta & Ola åker hem idag.
Och imorgon drar vi hem mot Värmlands skogarna igen.

Saknar André så det värker i hjärtat. Ber till Gud att dessa dagar fram till Fredag går fort fort fort.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback