12/1

Så. Dagen gjord.
Skola. 3 synsundersökningar gjorda.
5/25 gjorda.
Någom som vill ställa upp som patient nästa Fredag?
Ska försöka få låna ett synsrum på jobbet.
Bara att säga till.
Behöver all hjälp jag kan få.
Har ätit mat och druckit kaffe.
Upptäckte till min förfäran att spinningen var FULL.
Har ingen plats och klockan tickar på...
Får vänta lite till. Annars får jag ta ipoden och ge mig an
löparbandet. Men inte samma sak.
Jag hatar när det inte blir som jag planerat!
Sån är jag.
Är trött. Inatt ska jag sova gott. Och imorgon är det Torsdag. Sen Fredag = Jag får
se André IGEN! Härliga Härliga tanke.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan ställa upp som patient! Har 3 flickor i min klass som säkert oxå kan åka ut på lite äventyr och leka!! I arvika då eller fröken fräken :)?

2011-01-12 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback