Torsdag.

Det är så skönt med helg. Sova så länge man vill. Hade en liten plan om att jag kl 9 skulle stå på löparbandet och ge det en omgång. Det hände inte. Inte alls. Jag sov, min säng är skön. Nu har jag sovit för länge! Ont i huvudet sova för länge. Haha. 10 1/2 timme är lite i överkant.
Men skönt var det.
Igår så skippade jag spinningen, tog med mig Erle till Lisbeth och vi såg på film, eller såg inte så mycket vi hade allt för mycket att diskutera. VI var nyttiga och åt popcorn - Majs.
Idag. Jaa, vad ska jag hitta på... Plugga patologi, gå till löpbandet och faktiskt springa. Köpa kaffe filter, träna Bodypump, mysa med Sanna.
I morgon är det fredag och jag ska få mysa med André. Lovley...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback