SVERIGE

Jag tror att jag hjälpte Hellner till att ta VM-guld då jag har kommit hem till Sverige.
Min närvaro i Sverige hjälpte nog.
Min puls steg till 140 när det blev herr final. Herregud. Om folk hade sett mig skulle
de skakat på huvudet och skickat mig till något hem. Jag skrek, hoppade i soffan, slog mig på låren som om de var jag som hade mjölksyra. Phu. Slitsamt med VM.
Härligt av Hellner!!
OCH EMIL. Ja.. Herregud.
som sagt har jag anlänt till sverige lite tidigare, bestämde mig för att ta tåget hem idag istället.
André ska gå i skola imorgon till 3. Orkade inte vänta.. så jag är hemma i Boda.
Måste laga mat. Det svajjar lite. Jag har ätit 2 knäckebröd och en smörgås idag.
Så, en middag blir nog fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback