Onsdag.

Idag börjar jag kl 11. Här sitter jag, jag & Lisbeth ska på Optoteknikken en tur innan vi börjar.
Vi ska ha föreläsning med Essilior - en glas leverantör. + Att de bjuder oss på Lunch.
Gott. Så då kan jag väl lyssna i 4 timmar om massa olika glas sorter.
Känns som jag har levt på den där skolan de senaste månaderna! Men imorgon är jag ledig.
Då ska jag sova länge, göra lite läxor och sen ska jag, Lisbeth, Erle, Sanna m.m. ta en shopping tur.
Jag är tyvärr tom  på pengar så det får bli fönster shopping för mig. Men de ska bli mysigt att göra
något annat än att slava på förstaårslabben eller nått.
På fredag ska vi till gardemoen på någon fagdag. Med massa föreläsningar om sjukdomar och träffa massa optiker.
Det var tider det.

Så det är full rulle. Nu ska jag slänga på mig kläder och bege mig ut i kylan.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback