Onsdag - Sista dagen.

Nu är den snart här: Praktiken.
ÅÅåh vad det ska bli kul.
Jag har legat och grubblat över min ekonomi större delen av natten.
André lugnade mig. Jag räknade lite. Och de ska nog gå fin fint detta också.
Nu sitter jag och knaprar äckliga knäckebröd - har ingen annan mat..
Och dricker för starkt kaffe. Fin start på dagen.
Ska vara i skola 8-10. Säga hej då till klassen och få lite information.
Sen ska jag hem och göra en slutlig städning och packning.
Kanske träna om jag hinner.
Ikväll ska jag, Erle, Lisbeth, Siri, Elisabeth och Sanna ut och äta.
Säga farväl och ta ett glas vin.
Onsdags lyx.
Nu går vi för sistsa gången den här terminen de 2,5 km till skolan i kylan.
Wooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback