Njuter.

Njuter av ledigheten.
Fikade med Elin och pratade om allt möjligt. Synfel, skola, skidor, framtid.
Skojj var det iallafall. Imorgon ska vi ut och åka skidor och äta våfflor - lite sportlov!
Sen åkte jag in till stan och blev medlem på HK. Skönt. Tog mig an en timme på löpbandet.
Jag har så mycket ork just nu. Kroppen sprutar av energi och styrka. Länge sedan jag kände
mig så stark och bra som jag gör nu.
Kanske beror på träningsglädjen, att jag mår bra och är nöjd med mig själv.
Hittat rätt balans.
Iallafall var det skönt att svettas och vara på hälsokompaniet igen.
Väl hemma blev det pasta och baconsås. Nu har jag varit i dvala en stund.
Ska kanske ta och se om baksugen kickar in...
Jag & Elin hade sportlov för sisådär 18 år sedan.
Gillar min mössa otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback