Måndag Morgon.

När den är som bäst.
André ringde kl 7 från Oslo och sa att han saknade mig.
Det finns frukost i kylen. Kaffet är gott.
Jag vinkar av mamma och pappa som ska åka och jobba.
Jag behöver inte göra något alls idag.
För jag är ledig.
Har självklart lite planer, hela min vecka var visst fullproppad upptäckte jag.
Idag är det Fika-Mys med Elin som kommit hem.
Sen in till stan och skriva på papper och bli HK:are, och träna på gymmet en sväng.
Sen hem och sticka, se på film, mysa, baka... Jaa, det jag har lust med.
Så, jag börjar dagen med en dusch och lite smink.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla gilla! Vilket härligt blogginlägg, man blir bara glad när man läser :) Vi ses snart KusinVitamin :) puss

2011-02-28 @ 10:04:31
Postat av: Carro

Åh du är ju för goo :-) Saknar dig :) Längtar tills vi ses :) Puss puss min sköna

2011-02-28 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback