Lördag.

Jag överlevde gårdagen. Var nära att jag dog innan vi kom in genom dörren till Nordstugan.
En enormt lång dag. avgång frpn Kongsberg: 7:15. Direkt in i föreläsningsal kl 10 när vi var framme vid Gardemoen. Sen var det föreläsning om AMD hela dagen. Jätte intressant verkligen. Optiker yrket blev visat ur ett helt annat perspektiv än vad många tänker om en optiker. Vi ska ju bara fixa så att de får ett par snygga glasögon med rätt styrka. Pice of cake!? Men, Det är mycket mer än så, och det fick vi bevis på igår.
Vi kan faktiskt hjälpa människor att behålla deras syn på grund av ögonsjukdomar om vi gör vårat jobb riktigt och upptäcker dessa olika sjukdomar.
Så jag ska bli en bra optiker.
Iallafall så kom jag och André hem. Delade på en pizza av ren nöd-hunger. Sen
duschade vi. Och somnade halv 11. Trötta människor.
Nu har jag ätit frukost. Ska iväg och jobba. Är dunder trött.
Men kommer säkert gå fin fint bara jag kommer iväg. Sen ska vi på
kusinkalas hos Andrés Kusin. Sen blir det Boda mys med mamma o pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback