Lördag.

Sovit massa. Igår var det fredagsmys. Indisk kyckling med ris och en kall öl till det.
Snosade på André och såg på Tv.
Idag har vi knappt gjort något. Sett på skidor och jag läst i min bok. Nu ska vi ut på promenad,
köpa lite mat och sen se på Herrarnas skidor. Ikväll ska jag dricka ett glas vin med härliga flickor.
Sen ska jag André och Lisbeth nog på Bio. Vi väljer bio mys framför att gå ut.
Känns helt rätt i min kropp. Jag har inte lust att gå ut.
Imorgon ska vi packa Andrés bil med mina saker.
Kan inte fatta att jag ska bo hemma i ett halvår...
Och jag fick den glädjande nyheten att Elin kommer hem nästa Söndag.
Jipppueee. Och jag har lov. Vi kan leka massa.
Nu ska jag tvinga med André ut i solen!!

Kommentarer
Postat av: Anita :-)

Det er godt dere nyter livet og koser dere :-)

Jeg vil også til sorrento !!

Klem

2011-02-19 @ 22:22:02
Postat av: Carro

OCH.. vi ska leka massooor :-)

2011-02-19 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback