LEDIG.

Jag är ledig. Åå så skönt.
Sovit gott. Dricker gott kaffe och äter fil och flingor.
Precis som det ska vara.
Snöstorm utanför fönstret och här sitter jag inne och myser.
Ska iväg ner till tvättstugan o slänga i sista maskinen tvätt. Hann inte igår då jag &
Lisbeth tog en timmes promenad och fick lite frisk luft i våra hjärnor och lungor.
Sen ska jag hämta upp väskor från förrådet och börja slänga ner lite saker i de.
I Eftermiddag ska jag, Lisbeth, Erle, Sanna, elisabeth & Siri gå på stan och fika.
Handla lite och bara göra annat än att gå i skola.
Kanske blir det ett Bodypump pass om det passar i tidsplaneringen.
Jag & A på min studentbal, 2008. Tänk vad tiden går...
Haha. Otroligt vacker bild förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback