Lat Lat Lat människa

Jag har blivit det. eller näee, kanske inte lat. Men man blir lat när man är ledig
och inte behöver göra saker.
Idag har jag skrivit klart 15 synundersökningar. Det är iof bra gjort.
Ätit en apelsin och sminkat mig. Herregud så effektiv.
Snön bara VRÄKER ner. Helt otroligt. 3 dagar i rad nu, hela tiden massa snö.
Tror att det aldrig kommer bli vår i Kongsberg. När jag och Erle gick till Lisbeth igår såg vi ut som 2 snögubbar.
Snön når oss upp till midjorna.
Nu vill jag ha vår. Sol. Värme. Vänner. Mys.
Snart.
Nu ska jag gå till Biblioteket och se om de går och få in något i min hjärna!!
Moa uppmuntrade mig igår. Hon sa att jag var duktig. Ibland behöver man få uppmuntran.
Det här är jag och moa på våran 2 manna fest. Jag träffade A den kvällen.
Kärlek Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback