Helg.

Nu har jag tagit helg. Är iof ledig från skolan idag med. Men vi var minsann där klockan 8:00.
2 Synundersökningar gjorda. Och jag hittade nästan rätt styrka på båda. HA. Jag är duktig.
Mina ben ville inte alls gå upp idag, jag fick faktiskt slänga upp benen över sängen med hjälp av mina armar. SÅ illa är min träningsvärk, spinningen igår gjorde nog sitt.
Iallafall så har jag i detta nu gjort 23/25 synundersökningar. HALLELUJA.
Nu har jag packat, ska snart ta mig till Kongsbergs järnvägsstation och bege mig mot Oslo S.
Sen tåget till Kongsvinger. Och sedan bil med mamma & pappa till Lillehammer. En lång res-dag
blir det idag. Men det ska bli kul o se syster. Se henne och Johan tävla en stor tävling.
Det som inte är lika roligt är att jag inte får se A. Jag saknar honom enormt.
Men smyger nog dit på Söndag.
Nu ska jag gå till tåget. Jobba lite på tåget, se på film, mysa med kaffe i mina solglasögon.
Ha en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback