Hejja Sverige Helg

Måndag. Igen. Helgen går så fort. Även fastän jag haft en lång helg så har den svischat förbi.
Så skoj och se på syrran när hon tävlade. Man insåg verkligen vilket jäkla insats de gör.
Jag såg banorna i skogen. Hejjejisus. De var inte att leka med.
Enormt imponerad av Storasyster, igår kammade de hem ett Silver i Stafetten.
Sen fick jag äntligen se André. Iallafall ett litet tag. Åt middag, såg på Solsidan och låg och pratade
innan vi somnade. Imorse var det lite hektiskt, låsen på bilen hade frusit och ja...
Men vi kom iväg. Sa hej då. IGEN.
Och nu är jag hemma i Kongsberg  och ätit frukost nr2.
ska dra mig mot skolan, trotts att jag är ledig! Jag & Erle ska fixa lite glasögon och sen ska jag göra
min näst sista synundersökning!
Längtar redan till nästa helg. DÅ ska jag ha en Kristin & André helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback