Glasögonorm

Så, Helgen är slut.
Känns konstigt att inte packa och göra frukost inför avresa till Oslo kl 04:30 till morgonen.
Istället är jag hemma i skogen. Har en veckas lov så behöver inte göra något.
Skönt.
Mamma har packat upp alla mina väskor och fixat i ordning allt för mig. Lyx.
Jag har påbörjat pippi tröja Nr.2. Och går runt i glasögon jag lånade hem från jobbet.
är nog dags för ett par nya tror jag. Sugen på att ha ett par nya fina när jag börjar praktiken.
Ikväll blir det söndagsmys med mamma och pappa.
André och jag har haft en otroligt härlig och skön helg tillsamans.
Ett par nya RayBan tror jag det blir.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

kjøp kjøp kjøp! veldig fine briller:D

2011-03-03 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback