Fredag!

Min 2 dag helg. Gud så skönt.
Igår pumpade jag. Blev glad, inte ens trött med nuvarande vikter. Dags att ÖKA!
Sen köpte jag kaffe filter. Sanna och jag pratade skit, såg på film och slurpade kaffe.
Caroline kom (hon som ska hyra min lägenhet)
Tjötade lite med henne. sen såg vi färdigt på filmen jag och Sanna.
Sova Sova.
Nu har jag varit duktig. Ätit frukost. Handlat mat. Börjat projekt "Älska André"
Jag bakar åt honom. Han älskar kakor. Och jag älskar honom. Bra kombination.
Han måste få belöning när han kör mig överallt, hjälper mig flytta (4 gången nu..)
Han är Bäääääst.
Sen håller jag på att tömma min garderob. Bära ner saker till boden. Planerar lite.
Ja. Fullt upp. Sen ska jag plugga. Träna och laga middag till mig och A.
Ha en fin Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback