Alla Hjärtans Dag

Spenderas ensam i Andrés hybel.
Jag är ledig idag så tänkte stanna och vara tillsammans med han jag älskar mest.
Så. ensam i hybeln är jag. Ätit 2 tekakor utan något pålägg och druckit vatten.
Lyxig alla hjärtans dag. André och jag åkte vid 5. Sov SOv Sov. Kom hem hit halv 8.
Sov Sov Sov. Vaknade halv 11 och fick tvinga upp mig. Herregud. Jag måste vara sliten.
Nu ska jag försöka städa lite här. Sen skriva klart konklusjon på 25 synundersökningar och sen
kommer väl A hem hoppas jag. Då ska vi ta en shoppingtur i Oslo och sen middag och film.
Låter som en kanon Alla Hjärtans Dag i mina öron.
Imorgon är det tillbaks till Kongsberg igen. Näst sista veckan. Bara att köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback