15/2

Exakt 10 dagar kvar av min tid i skolan. Fast. Eftersom jag är färdig med allt så slutar jag 23.
LYX. Så. En vecka. Sen är det slut på Kongsberg´s tiden för denna termin.
Tiden bara rinner iväg. Vilket är bra. Närmare en lön och ett hem.
Gårdagen var super. Fika på center. André shoppade lite kläder. Jag fick mitt efterlängtade kaffe.
Lagade middag. Myste. Film. Popcorn. Sen somnade vi skavfötter i Andrés minimala säng.
Snoza på hans fötter hela natten. Hellre det än att inte sova bredvid honom alls.
Idag var det upp och hoppa kl 6. Åkte med tåget och nu har jag vecko-handlat mat.
Plockat iordning lite och nu ska jag ta mina ben och gå till skolan.
Bli färdig med Optoteknikken. Förbereda mig för testet imorgon. Men är inte ett dugg nervös.
Känner att jag har hyfsad kontroll på allt. Då kan man bara göra sitt bästa.
Nu ska jag koka ägg och packa säcken.
Ha en fin dag (:
Jag saknar att vara brun att ha långt hår, att gosa med Lottie... Saknar massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback