Lei lei lei lei

Nu är motivationen ungefär så långt ner den kan komma.
Eksamen imorgon och jag orkar inte läsa mer. De senaste dagarna har varit tuffa läsdagar.
Men känner mig såååå klar för att skriva klart OVIS3 och ta juleferie.
idag gick vi till biblioteket halv 9. Pluggade och åt pepparkakor - trottsallt lucia!
kl 13 gav vi upp för en liten paus med mera lucia-fika. Vi skulle äta lussekatter...men vi kom på att vi inte tycker om det. Så vanlig bulle & kaffe blev det! Skönt med avbrott i läsningen..
Sen jag kom hem har jag läst, duschat, packat, läst, skrivit ner viktiga datum i almenackan och nu ska jag läsa mer.
Och packa... imorgon åker jag till Oslo. Ska bjuda min kära på utemiddag (Han har trottsallt stått ut med mig ännu en eksamensperiod)

På Torsdag beger jag mig hemmåt. Härliga härliga tanke.
Ska inhandla garn på torsdag - jag saknar mina stickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback